هتل های 3 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : نیکنام

تل حمیدیه استانبولهتل حمیدیه استانبول

h1.jpg

هتل حمیدیه استانبول یکی از بهترین هتل های 3 در استانبول می باشد. این هتل در نزدیکیه مسجد سلیمانیه ساخته شده است. اتاق های هتل حمیدیه دارای طراحی به روز می باشد و در هر اتاق به طور اختصاصی یک حمام آرامش ،یک مینی بار ،سرویس بهداشتی می باشد. گردشگران تور استانبول می توانند از غذاهای آسیایی اروپایی صرف کنند. رستوران این هتل بیشتر غذاهای روسی و ترکی با بهترین و با کیفیت ترین مواد طبخ میکند. گردشگران میتوانند از ماساژ این هتل استفاده کنند.

h2.jpg

h4.jpg

h3.jpg

هتل بیر بی استانبول

هتل سه ستاره بیر بی (Birbey) واقع در منطقه فاتح استانبول است . این هتل سه ستاره دارای 32 اتاق است که سبک چیدمان اتاق ها ساده و امکانات مینی بار، حمام، تهویه مطبوع و ... را دارا می باشند و مسافران تور استانبول می توانند از این امکانات لذت ببرند.

Birbey6.jpg

Birbey3.jpg

هر روز صبح مهمانان تور استانبول قبل از خروج از هتل می توانند صبحانه مفصلی را در بوفه رستوران هتل بیر بی استانبول میل کنند، برای شام هم یک منوی ثابت موجود میباشد.

Birbey5.jpg

مبلمان راحتی در لابی هتل وجود دارد که می توانید در آنجا به تماشای تلویزیون و استراحت پرداخته و همچنین از وای فای رایگان هتل استفاده کنید.

هتل بیر بی استانبولتا کاخ تاپکاپی و مسجد آبی فاصله کمی دارد که مسافران تور استانبول می توانند طی ده دقیقه پیاده روی به آنجا برسند.

 

Birbey2.jpg

امکانات هتل بیر بی استانبول:

باغ، کافه، رستوران، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)،سرویس شاتل (با هزینه)، وای فای رایگان در لابی.

Birbey1.Jpg

Birbey4.jpg

 

هتل کالیفرنیا استانبول

از هتل های خوب و مناسب استانبول هتل 3 ستاره کالیفرنیا است که از نظر موقعیت مکانی بسیار مناسب است. هتل کالیفرنیا استانبول در نزدیکی مکان های دیدنی و تاریخی شهر از جمله مسجد سلطان احمد و موزه باستان شناسی, بازار بزرگ استانبول و بسیار به فرودگاه و راه آهن نزدیک می باشد. این هتل دارای 20 اتاق و سوئیت های خانوادگی که هر کدام مجهز و تمیز در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل تراسی برای آفتاب گرفتن مسافران تور استانبول جهت ریلکس کردن فراهم کرده و همچنین صرافی در اختیار آنها گذاشته است. هتل کالیفرنیا استانبول برای مسافران تور استانبول بهترین امکانات را فراهم کرده است.

 

امکانات هتل کالیفرنیا استانبول:

اتو کشی ، پذیرش و ترخیص خصوصی ، ترانسفر فرودگاه مخصوص مسافران تور استانبول ، خانه داری ، خشکشویی ، ارائه خبرنامه ،سرویس مستخدم ، فکس و کپی و کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

مطالب مرتبط :

 

تور استانبول نوروز 96

 

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

 





:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل استانبول , مجلل ترین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: